Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9

Оповідання "У розвідці"

Мои статьи | Переглядів: 403 | Додав: miybloh | Дата: 26.12.2014 | Коментарі (0)

Давня українська література

Мои статьи | Переглядів: 1883 | Додав: miybloh | Дата: 26.12.2014 | Коментарі (0)

Літературний вісник з теми "Романтизм"

Мои статьи | Переглядів: 477 | Додав: miybloh | Дата: 26.12.2014 | Коментарі (0)

Теоретичний путівник учня з теми "Складносурядне речення"

Мои статьи | Переглядів: 784 | Додав: miybloh | Дата: 26.12.2014 | Коментарі (0)

Теоретичний путівник учні з теми "Стилістичні засоби синтаксису"

Мои статьи | Переглядів: 1880 | Додав: miybloh | Дата: 26.12.2014 | Коментарі (0)

Теоретичний путівник учня з теми "Складне речення"

Мои статьи | Переглядів: 1014 | Додав: miybloh | Дата: 26.12.2014 | Коментарі (0)

Творчі літературні диктанти на уроках української літератури

 

Творчий літературний диктант як одна із форм роботи на уроці української літератури дає змогу вчителю перевірити рівень засвоєння учнями змісту твору, розвивати творчі і комунікативні здібності школярів, їхнє самостійне і критичне мислення, вміння аргументовано доводити власну думку.

Основною метою такого виду диктантів є:

  • удосконалення вміння сприймати літературний твір як явище мистецтва слова;
  • виховання інтересу до читання і художнього слова;
  • формування самостійного, критичного мислення учнів;
  • розвиток літературно-творчих здібностей школярів, всебічно розвиненої особистості, рівня самоаналізу, самовираження.

Цілі роботи:

Учні повинні знати:

  • зміст літературного твору;
  • ідейне навантаження художніх образів;
  • зміст художніх описів, ліричних відступів, висловлювань героїв тощо.

Учні повинні вміти:

  • аналізувати художній твір;
  • добирати цитати, робити висновки;
  • узагальнювати, робити висновки;
  • створювати асоціативні ланцюжки характеристики подій чи художніх образів;
  • визначати художні тропи;
  • створювати власні висловлювання на основі прочитаного.

 

 

Мои статьи | Переглядів: 4099 | Додав: miybloh | Дата: 24.12.2014 | Коментарі (0)

Розвиток зв’язного мовлення учнів (на основі роботи з текстом) на уроках української мови (8 – 11 класи)

Завдання, які визначають цілі роботи з розвитку зв’язного мовлення на уроках української мови:

  1. сформувати потребу у вивченні української мови та в мовленнєвому самовдосконаленні учнів;
  2. вчити усвідомлювати багатство української мови та її виражальні можливості;
  3. оволодіти всіма різновидами мовленнєвої діяльності (слуханням, говорінням, читанням, письмом);
  4. удосконалювати вміння працювати з текстом: знаходити та інтерпретувати потрібну інформацію, осмислювати структуру, зміст, мовні особливості текстів різних стилів і типів мовлення та створювати їх самостійно;
  5. вчити правильно виражати свої думки, розвивати здібності до мовленнєвої діяльності.
Мои статьи | Переглядів: 7753 | Додав: miybloh | Дата: 24.12.2014 | Коментарі (0)

«Характеристика

персонажів та образів-символів у художньому творі»

 (9 – 11 класи)

    Технологія передбачає уміння визначати проблеми, пов’язані з ідейним навантаженням образів, самостійно та критично аналізувати їх та порівнювати; працювати з текстом твору, добирати факти, художні деталі характеристики образів, робити висновки й узагальнення; усвідомлювати, у яких життєвих ситуаціях можна буде використати набуті знання.

Цілі навчально-пізнавальної діяльності учнів:

розуміти узагальнено-образне значення персонажів у творі;

аналізувати ідейне навантаження художніх образів, їх місце у художньому творі;

пояснювати алегоричність художніх образів, власне розуміння образів-символів поезій;

вміти словесно створювати образні портрети героїв твору;

визначати авторські прийоми творення художнього образу, створювати власне «коло ідей»;

складати морально-етичну оцінку персонажа у вигляді таблиці-матриці, таблиці-поріняння тощо;

робити узагальнюючі висновки.

Мои статьи | Переглядів: 3770 | Додав: miybloh | Дата: 22.12.2014 | Коментарі (0)

Категорії розділу
Вхід на сайт

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0