Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
Оповідання "У розвідці" |
Давня українська література |
Літературний вісник з теми "Романтизм" |
Теоретичний путівник учня з теми "Складносурядне речення" |
Теоретичний путівник учні з теми "Стилістичні засоби синтаксису" |
Теоретичний путівник учня з теми "Складне речення" |
Творчі літературні диктанти на уроках української літератури
Творчий літературний диктант як одна із форм роботи на уроці української літератури дає змогу вчителю перевірити рівень засвоєння учнями змісту твору, розвивати творчі і комунікативні здібності школярів, їхнє самостійне і критичне мислення, вміння аргументовано доводити власну думку. Основною метою такого виду диктантів є:
Цілі роботи: Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
|
Розвиток зв’язного мовлення учнів (на основі роботи з текстом) на уроках української мови (8 – 11 класи) Завдання, які визначають цілі роботи з розвитку зв’язного мовлення на уроках української мови:
|
«Характеристика персонажів та образів-символів у художньому творі» (9 – 11 класи) Технологія передбачає уміння визначати проблеми, пов’язані з ідейним навантаженням образів, самостійно та критично аналізувати їх та порівнювати; працювати з текстом твору, добирати факти, художні деталі характеристики образів, робити висновки й узагальнення; усвідомлювати, у яких життєвих ситуаціях можна буде використати набуті знання. Цілі навчально-пізнавальної діяльності учнів: ► розуміти узагальнено-образне значення персонажів у творі; ► аналізувати ідейне навантаження художніх образів, їх місце у художньому творі; ► пояснювати алегоричність художніх образів, власне розуміння образів-символів поезій; ► вміти словесно створювати образні портрети героїв твору; ► визначати авторські прийоми творення художнього образу, створювати власне «коло ідей»; ► складати морально-етичну оцінку персонажа у вигляді таблиці-матриці, таблиці-поріняння тощо; ► робити узагальнюючі висновки. |